• وبلاگ : پيامبر اعظم صلي الله عليه و اله
  • يادداشت : انسجام اسلامي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما دوست عزيز؛

    به اطلاع جنابعالي مي رسانم که مقاله ي « فراماسونري: دجال آخرالزمان » به صورت کامل بر روي وبلاگ « اسلام حقيقي » قرار گرفت. بنابراين شما را به خواندن آن دعوت مي نماييم.

    در اين مقاله به صورت دقيق و مستند و با استفاده از فيلم ها و تصاوير بسيار، شباهت اعجاب آور فراماسونري (يکي از مهمترين دشمنان مهدويت) با دجال روايات اسلامي بيان شده است. اين شباهت تا حدي است که ويژگي هايي همچون يک چشم بودن، يهودي بودن و فتنه در بيت المقدس و ... نيز با فراماسونري مطابقت کامل دارد.

    تمامي مطالبي که در مقالات مي آيند مستند و جدي هستند و در اين مقالات از فيلم ها و عکس هاي متعددي استفاده شده است. بنابراين خواهشمنديم که در آن ها تامل بفرماييد.

    لازم به ذکر است که در اين مقاله، به ترفند هاي فراماسونري در تشکيل حکومت جهاني شيطاني نيز پرداخته شده است که از جمله ي اين ترفند ها مي توان به پيشگويي هاي دروغين نوستراداموس، فيلم 300، نبرد کذايي آرماگدون و ... نيز پرداخته شده و ارتباط اين مسايل با فراماسونري نيز با اسناد و دلايل معتبر بيان شده است. بنابراين خواهشمنديم که همه ي بخش هاي مقاله را مطالعه فرماييد. پيشاپيش از سنگين بودن وبلاگ به دليل حضور عکس هاي زياد در مقالات، عذرخواهي مي نمايم.

    توجه: خدمت عزيزاني که قبلاْ قسمت اول اين مقاله را مطالعه کرده اند، بايد عرض کنيم که اين قسمت نيز تحت بازنگري کلي قرار گرفته و مطالبي نيز به آن اضافه شده است. بنابراين مطالعه ي مجدد اين قسمت نيز توصيه مي گردد.

    با تشکر

    خادم الامام (عج)