• وبلاگ : پيامبر اعظم صلي الله عليه و اله
  • يادداشت : امر به معروف و رهايي از پراكندگي
  • نظرات : 7 خصوصي ، 74 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5      
     

    بسم الرب الزهراء(س) و الشهداء و الصديقين
    تا به حال روي سنگ مزار شهيد گمنام را خوانده ايد؟

    نخوانده ايد؟

    البته چيزي هم رويش ننوشته............

    با شهيد گمنام به روزم.

    زمزمه وب يه پوتين يه پلاک هم تغيير يافت. اين زمزمه هموني که مادربزرگم رو روونه بيمارستان کرد. همون زمزمه اي که ميگه تا روزي که برم پيش بابات ورد زبونمه حرف دل تمام مادراي شهدا.(گوش کرديد مارو هم دعا کنيد)

    (ميگه از اون روز تا حالا منتظر زنگ درم. رفت و نيومدش چشام به درب خونه سفيد شد.)

    بعونک يالطيف

    سلام دوست خوبم

    خيلي ممنون که بهم سرميزني

    مطالبت بسيار خوبه

    موفق باشي

    ياعلي

    سلام عليكم ؛ ضمن تشكر از حضور شما در وبسايت حزب الله مي رزمد ، ايام سوگواري سيدالشهداء (ع) را به شما و بازديدکنندگان محترمتان تسليت عرض مي نماييم . موفق و پيروز باشيد . يا حسين مدد

    عشق، قواي خفته را بيدار و نيروهاي بسته و مهار شده را آزاد مي کند؛ نظير شکافتن اتمها و آزاد شدن نيروهاي اتمي. الهام بخش است و قهرمان ساز. چه بسيار شاعران و فيلسوفان و هنرمندان که مخلوق يک عشق و محبت نيرومندند. عشق، نفس را تکميل و استعدادات حيرت انگيز باطني را ظاهر مي سازد. از نظر قواي ادراکي الهام بخش و از نظر قواي احساسي، اراده و همت را تقويت مي کند. عشق، آنگاه که در جهت علوي متصاعد شود کرامت و خارق عادت به وجود مي آورد. روح را از مزيجها و خلطها پاک مي کند. به عبارت ديگر عشق تصفيه گر است. صفات رذيله ناشي از خودخواهي و يا سردي و بي حرارتي را از قبيل بخل، امساک، جبن، تنبلي، تکبر و عجب را از ميان مي برد. حقدها و کينه ها را زائل مي کند و از بين برمي دارد؛ گو اينکه محروميت و نا کامي در عشق ممکن است به نوبه خود توليد عقده و کينه ها کند.

    از محبت تلخها شيرين شود***از محبت مسها زرين شود
    خدا فقط تورا مي پرستم

    سلام و درود بر شما دوست عزيز

    فوق العاده بود

    هميشه و همواره در پناه حق باشيد

    درود بي كران بر شما

    سلام عليکم آقا سيد عزيز و گرامي .

    البته امر به معروف و نهي از منکر هم در وحدت جامعه کارساز است ، همچنين با پراکندگي جامعه ناسازگارست ، ولي علاوه بر ترجمه ي آيات اگر توضيحي هم داده مي شد بهتر بهره مي بردم و ربط اين دو آيه را بيشتر مي فهميدم .

    سلام دوست من وبلاگ خوبي داريد و موفق باشيد

    سلام عليكم

    انشا الله خدا كمك كند و دوباره با گذشت و فراوران و مهرباني فروانش كه هميشه شامل حال ما و همه بنده هاش بوده مشكل كه خود ساختيم مبني بر سخت بودن ازدواج را حل كند يعني حل كنيم چون خدا پيامبر داده امام داده و ...........

    فكر كنيد چون دير ازدواج كردن و كم رنگ شدن آن = بي عفتي و بي ناموسي نقشه براي تجاوز و خيانت به ناموس ديگري= با آدمكشي = حق ناحق كردن دختران مردم = عدم پيشرفت جامعه (مخصوصا جامعه ما كه همه جوان هستن و دشمن كمر بسته به نابودي شيعه ) هيچ پيشرفتي نميشه و طرف را سوق به خودكشي ميده همينطور كه سنت نبوي (ص) است به ضاهر شايد كوچك و لي در باطن بسيار بسيار پر اهميت است طور يكه نمي شود فكر كرد البته با دريايت ميشه حرف دل و هواي نفس نباشه ميشه

    اينم متنه ذيل :

    اين غرائز را خداوند در انسان آفريده و لذا سركوب آن جايز نيست، بلكه بايد آن را كنترل و مهار كنيم. وجود غرائز براى حفظ و بقا و تكامل نسل بشر ضرورت دارد. اگر شكم نباشد، انسان از گرسنگى مى‏ميرد، اگر غضب نباشد، انسان از خود دفاع نمى‏كند و اگر شهوت نباشد، نسل بشر قطع مى‏گردد. ولى براى ارضاى غرائز بايد مسير صحيح طى شود. غرائز مثل كپسول گاز هستند كه اگر از طريق صحيح وارد اجاق گاز شود، نتيجه‏اش حرارت و پخت و پز است، ولى اگر بدون كنترل باشد، انفجار و خطر را در پى خواهد داشت.
    خودآرايى براى زن يك غريزه است، اين غريزه اگر در خانه به كار گرفته شود زندگى را شيرين و پر محبت خواهد كرد، امّا اگر اين خودآرايى در خيابان انجام گرفت، سبب متزلزل كردن خانواده‏هاى ديگر خواهد شد. مردى كه در خيابان صدها زن آرايش كرده مى‏بيند، وقتى به خانه برمى‏گردد نسبت به همسر خود علاقه چندانى نشان نمى‏دهد، زيرا جلوه‏هاى خيابانى علاقه او را نسبت به همسرش متلاشى كرده است.
    به علاوه اين جلوه‏ها در دل افرادى كه ازدواج نكرده‏اند طوفانى برپا مى‏كند كه يا او را مثل شمع آب مى‏كند و مى‏سوزاند و يا او را به فكر تجاوز و سوء قصد مى‏اندازد و آثار سوئى همچون فرار از خانه، تهديد، خودكشى، امراض مقاربتى و روانى و بچه‏هاى سر راهى را به دنبال دارد.

    سلام دوست و ياور گرامي از اين كه در وبلاگم مجدد ديدمت خوشحال شدم .

    موفق و در پناه حق باشي

    كه عاشق كار با فتوا ندارد

    سر سالم در اينجا جا ندارد

    سلام و خسته نباشيد ولادت امام موسي كاظم (ع) را به شما و دوستان گرامي تبريك ميگويم ممنون از اينكه به وبلاگ خودتون سر زديد و ممنون از اينكه من رو دعوت كرديد شرمنده من دير به وبلاگ زيباتون اومدم/. بحث قشنگي رو مطرح كرديد اميدوارم هميشه موفق باشيد اگر با تبادل لينك موافق هستيد وبلاگ ما رو به نام ذاكر بين الحرمين كربلايي نريمان پناهي در پيوندهاتون قرار دهيد و به من خبر بديد كه وبلاگ شمارو با چه نامي در وبلاگ بزارم/.

    علي علي

    سلام ، ممنونم از حضور و كامنت زيبايتان .

    هميشه سبز باشي

    بسم رب المهدي

    سلام عليكم

    خوب هستيد ان شاء الله اميدوارم كه حالتون خوب باشد ومن را از دعاي خيرتون محروم نكرده باشيد

    خيلي خوشحالم كه باز قسمت شد به وبلاگ شما سر بزنم واز مطالبي كه گذاشتيد استفاده ببرم

    منتظر مطلب بعدي شما هستم

    خوشحال ميشم حضور سبزتان را در كلبه حقيرانه من شاهر باشم

    موفق ومويد باشيد

    يافاطمه اشفعي لي في الجنه

    ياعلي مظلوم

    سلام عليكم - گفته شما متين اما متاسفانه با اينكه قرآن كريم هم ما را ابتدا به امر به معروف خوانده است ما هميشه در پي نهي از منكر بوده ايم و تازه نهي از منكري كرده ايم كه خود عامل بوده ايم لاجرم سخنمان از دل برنيامده بر دل ننشسته است . بايد طرحي نو در اندازيم . امر به معروف را هم زنده كنيم . خودمان نيز عامل شويم تا بتونيم پيشرفت كنيم. انشاءالله ... بروزم

    عرض سلام مجدد خدمت شما برادر گرامي

    همانا معروف راه اهل بيت عليهم السلام است و منكر راه دشمنان اهل بيت!

    خدا ما را پيرو حقيقي اهل بيت عليهم السلام قرار دهد.

    اللّهُمَّ فَاجْعَلْ نَفْسِيْ مُطْمَئِنَّةً بِقَدَرِكَ رَاضِيَةً بِقَضَائِكَ

    يا علي

    تسليم و رضا!

     <      1   2   3   4   5