• وبلاگ : پيامبر اعظم صلي الله عليه و اله
  • يادداشت : ارتداد،اعتقاد ياعمل
  • نظرات : 2 خصوصي ، 17 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام خدمت شما دوست گرامي

    منتظر ادامه بحث هستم

    يا علي

    به روزم

    خانه تکاني دل

    سلام

    سئوالي ازشما داشتم. چرا اقايان علما و مسئولين محترم نسبت به اهانت پيامبر توسط يك روزنامه نگار دانماركي(كاريكاتور) از خود واكنش شديد نشان دادند اما نسبت به سئوالات موهن آموزش و پرورش كه نسبت به پيامبر بي حرمتي داشتند عكس آلعملي ضعيف داشتند؟

    منتظر جوابم

    ضمنا آپم.

    ياعلي

    سلام علي آل ياسين

    سلام دوستان باتشكر اززحماتي كه ميكشيد

    اين باركارتون دارم قدم رنجه كنيد يه سربزنيد

    ياعلي

    التماس دعا

    *** بنام تو اي قرار هستي ***

    سلام بر حسين و اربعينش، سلام بر اربعين و زائرانش! و سلام بر اندوه هاي دل آنان كه به سوغات بر مزار كشتگان، عشق بردند و به مويه نشستند. به شوق زيارت صحن و سراي جان فزايت، اربعين شهادتت را به سوگ مي نشينيم، يا حسين!

    اربعين سالار شهيدان برشما تسليت باد

    سالها مي گذرد و من از پنجره ي بيداري کوچه ي ياد تو را مي نگرم مي بويم و چنان آرامم که کسي فکر نکرد زير خاکستر آرامش من چه هياهويي هست عاشقي هم دردي است و من از لحظه ي ديدار تو مي دانستم که به اين درددر شبي خواهم مرد..بيا كنار پنجره برايم شعري بنويس شعري كه در سياهي شبم همچون ستارگان بدرخشد بيا كنار پنجره برايم شعري بنويس كه بوي رفتن ندهد...بوي مرگ ندهد..._سلام اميدوارم خوب باشيد و سلامت.اپديتم با گلايه يي اجتماعي.اربعين حسيني خدمتتون تسليت ميگم اميدوارم هميشه شاد و سربلند باشيد...بابهترين ارزوها..ياحق

    سلام

    بسيار از توضيحاتتون استفاده كردم. فكر كنم يك بار لينك مشابه اين مطلب رو براتون فرستادم.

    در وبلاگ كليسا و مسجد كه به بررسي عقايد مسلمانان و مسيحيت ميپردازد در رفع اين شبهه مطالبي نوشته بود كه خواندنش را توصيه ميكنم.

    موفق باشيد

    يا علي

    گزارش نهمين همايش افلاکيان

    پاسخ

    با سلام و تشكر از حضورتان ظاهراً در پست هاي قبلي كه سوالتان را مطرح فرموديد ،بيان نموديد كه با وجود تحقيقات زياد نتوانستيد جواب قانع كننده اي براي مخالفين پيدا كنيد ؛لذا اگر نسبت به جواب بنده ملاحضه اي داريد بفرماييد تا در رفع آن بكوشم
    سلام بابا دم جنابعالي گرم سري هم به ما بزن سيد جان پسر عمويي چيزي گفتن . مرديم از بي كاري
    سلام/ممنون از مطلب خوب و كاملتون /اسلام دين عقلانيست و نه از روي احساس و بدون شناخت/حكم ارتداد نيز اگر واقعا با شناخت درست تشخيص داده شود درست است

    با نام خدا و سلام

    اولاً، از شعر قشنگي كه در وبلاگم نوشتيد،‏ متشكرم. راستي اين شعر از چه كسي بود؟

    ثانياً، به نظر مي رسد، دين اسلام ديني عقلائي است و حتي اگر منهدور الدم بودن مرتد مسلّم باشد، در اين دوره قابل اجرا نيست و موجب مي گردد، اصل و كيان اسلام مورد هجمه دشمنان قرار گيرد؛ مگر آن كه اصل و كيان اسلام را هدف گرفته باشد، نظير سلمان رشدي.

    نظر شما چيست؟

    بنام خدا
    با سلام
    از مطلب ارزشندتان استفاده كردم .
    خدا به شما خير دهد كه در را نشر معارف اسلام و قرآن تلاش و مجاهده مي فرمائيد .
    موفق و سربلند باشيد .
    التماس دعا

    بسم الله الرحمن الرحيم سلام عليكم و رحمه الله

    از اينكه دير خدمت رسيدم معذرت ميخواهم و علتش هم كه مي دانيد مسابقه هست و شما هم دعا بفرمائيد تا به سرانجام خير ختم شود .

    در مورد ارتداد همانطور كه در پست قبلي عرض كردم ، نظر من خارج از احكام دين نيست و من در آن يادداشت ميخواستم بعضي از شبهاتي را كه بعضي ها در اين مبحث داده بودند داده باشم .

    شما هم كه به تفصيل به اين امر پرداختيد و جاي اظهار نظري باقي نمانده است .

    البته موضوع ديگري هم كه ميشه به آن مطالب اضافه كرد اين هست كه انسان در سني كه مكلف مي شود قدرت تفكر در مورد انتخاب خود را دارد پس ميتواند در انتخاب دين خود نيز اقدام كند و اگر بگوييم سنش كم هست براي اين انتخاب مغلطه هست چرا كه در اين سن به او اين اختيار داده شده تا در مسائل سياسي كشور دخالت كند و براي سرنوشت كشورش تصميم بگيرد پس در باره خود نيز مي تواند تصميم بگيرد .

    موضوع دوم اين هست كه ما اگر شناخت درستي از دينمان داشته باشيم ديگر سراغ كفر نمي رويم و الان موج اسلام گرايي در دنيا مخصوصاً در كشرهاي غربي رو به گسترش هست و انديشمندان آن ديار به آگاهي به سوي اسلام روي مي آورند و حقيقت را در اين دين يافته اند و اين در حالي هست كه ساليان درازي در كفر و يا پيور دين ديگر بوده اند .

    موضع بعدي در مورد خود حكم ارتداد هست كه ارتداد در عمل مورد نظر هست و نه نظر كه همان آدم مرتدد ظاهري اگر بيشتر در مورد اسلام مطالعه كند باز هم به سوي دينش بازگشت خواهد نمود .

    در كل ميتوان گفت اين ارتدادهايي كه ديده ميشه در اثر عدم شناخت هست و تبليغات مسموم دشمنان اسلام و اگر از مرتد بپرسي از ديني كه به آن گرويده هم شناخت درستي ندارد . اينها ريشه عقلاني ندارد و بيشتر همان كه عرض كردم در اثر عدم شناخت و تبليغات و لجاجتهاست و السلام .

    يا علي و در پناه علي

    با سلام دوست عزيز.با ريشه يابي علل ناموفق بودن حركت به سوي خداي تعالي در خدمتم.
    هوالمولي...موفق باشيد..التماس دعا يازهرا
    سلام دوستم
    مرسي كه سر زدي . از مطلبتون استفاده كردم .
    موفق باشي .
    التماس دعا .
       1   2      >